Skickligt gjort !

Hörde att laget losa igår mot dikanäs med 2-1
Det är illa kan jag säga för dikanäs suger verkligen ashole ^^
Jag skulle vart med och ägt alla dom där töntarna! :)

Blåsigt MEN soligt idag det är lite nice .
Hoppas det håller i sig med solen nu alla dagar frammåt !
Idag på stugan så blev jag klar med mina 2 tavlor också,
den snyggaste va
  mohahaha.. vad tycks? ;]
GAFFEL lämnade mig på skolan ensam efter stugan så då blev dagen surt !
Fast slutade rätt liten stund efter så det va OK
Sen jag kom hem har jag hunnit varit med Pepsi vid småbåtshamn så hon fick bada lite och sen så har jag också ätit. Det va godmaten, makaroner och nå köttgrej.

IDAG FYLLER EMIL ÅR.
GRATTIS :D :D :D :D :D :D !!!
Av mig fick han bästa prestenten tror jag, EN KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0