Tanken på dåligt humör gör mig adhd

Hela dagen har vi suttit eller luggit och läst .
Bara för det har jag ont i min svanskota just nu och
det är inte bra
Pappa är sur idag så jag börjar bli smittad av det fast snart ska
man ut och då får man FRISK
luft ist så då blire säkert bättre.. kanske
Jag och
GAFFEL ska kuta på eljuspåret jue som sagt med Pepsi.
— Jag va hos tandläkaren idag och tror ni dom va skit eller inte?
Det hade ju låssna en sak från tandställningen längst in där ''tråden'' satt
och då försökte dom he fast den igen fast ''
Nej allså men jag kan inte
he fast den på något sett det är omöjligt så jag knippsar den ist
''
Hoppas inte mina tänder blir snea >_>'

Imorgon får man börja 25 i 10 :)
Och
torsdag är man ledig > hemstudiedag
Fredag > Disco med spanskan
Lördag > Konfa
Söndag > Konfa

I can be sour
I may be stupid
I may be shit,
but you are still always there for me


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jobbigt med konf!

2009-05-13 @ 19:31:00
URL: http://jvwp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0