Inget dåligt väder bara dåliga kläder

HATA REGN !
1. Det kommer upp fullt med maskar på gatorna så man inte kan gå någonstans utan att kliva på ett tiotal stycken varje gång men går.
2. Kan inte vara ute och steka i solen .
3. Man måste ha på sig 123kg's kläder på sig så man inte bliir blöt
usch fy blä huvva ..

Nu äre såhär ; nu har jag bestämt mig att ta en break med fotbollen och kanske ridningen i någon vecka .
Vi får se om jag klarar och rida imorgon .
Jag måste verkliiiiiiiiiiiiiiiigen vila ljumsken så nu gör jag det !
Jag som nyss har skaffa mig nya fotbollsskor att spela in i och harom men nehe >_<'

Det är redan onsdag idag och snart helg igen !
Idag fyller syrran år grattis till henne som fyller 17 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0