Träningen är slut och snart ska jag ut

Jag måste :]

- HAR DU NÅGONSIN PÅ EN MATCH:

STÅTT I MÅL? - Sommarfotbollen längesen
SPELAT BACK? - I AM THA BACK
SPELAT MITTFÄLT - Sommarfotbollen
SPELAT FORWARD? - kSommarfotbollen
GJORT MÅL? - Säkert
GJORT SJÄLVMÅL? -HAHAHAHHAHAHA JA .. fast den snuddade på mig :$
SATT EN STRAFF? - Ja
FÅTT GULT? - Vet inte
FÅTT RÖTT? - Nej
BLIVIT TILLSAG AV DOMMARN? - Nej
FLIRTAT MED DOMMARN? - Nej;p
BÖRJAT GRINA PÅ PLANEN? - Nej
BÖRJAT BLÖDA PÅ PLANEN? - Jaapp
BRYTIT NÅT PÅ PLANEN? - Nej
FÅTT NÅGON ATT GRINA PÅ PLANEN? - Jag spelar hårt !
FÅTT NÅGON ATT BLÖDA? - Säkert
FÅTT NÅGON ATT BRUTIT NÅTT? - Tror inte det
GJORT ILLA NÅGON SÅ DEN KLIVIT AV MATCHEN OCH INTE SPELAT MER? - Ja
TACKLAT NÅN SOM ÄR STÖRRE ÄN DIG SÅ DEN HAR RAMLAT? - Fromheden
MÅL HAR DU GJORT? - Vettefan
ASS HAR DU GJORT? - Vettefan
SJÄLVMÅL HAR DU GJORT? - IVetinte
MATCHER HAR DU SPELAT? - För många för att räkna;p
ÅR HAR DU SPELAT? - Minns inte ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0