Tragiskt men sant

Efter lunch och frammåt innan sista lektionen va jag,
 Jossan Sofie Jimmy och Andre på ica och på pekå's och frågade efter godis så då gick vi runt och bärde godis till discot ikväll.
Det hörs bara jobbigt när man säger '' jag ska på disco ''
Hellre är man ju ute med massa och har sig än att vara inne på folkan och disco'ar -.-'
Men ska man fara till spanien i 9an så måste man ju vara med och fixa ihop money money money
Går väl om 45minuter till dit sen är man där hela kvällen om inte
det är någon ute som man kan vara med :)

Igår va Kajjeh snäll, jag fick äntligen min korv :)
... i baguette HEHEHE XD

Nu ska jag sickta in att få ta hål i naveln för morsan.
Bara för jag tog bort ena i ögonbryne Ô_ô

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0