This shiet

Tråkigt med tråkigt väder brukar det vara .
Bara mulet och regnigt !
Fast för det så stoppar det inte jag och GAFFEL och
vara ute hela kvällen 8D
Ikväll måste vi dela ut nå jävla blad om flaskjakten tror jag på
Manhattan och något annat ställe.. det är drygt nanting .

När man kommer hem så äre.. (nästan somvanligt) SPAGETTI OCH KÖTTFÄRS
Jag är så jävla less för det åt vi typ för 3dagar sen också så
jag hoppar över maten idag wtf .
''Du måste sluta vara med dom du är med'' sa farsan för han
tror jag inte gillar maten för jag umgås med typ GAFFEL, Jossan
 , Sofie ,David , Matte ,Johan och Adam ?
> Jag förstår mig inte på han !!?

Får väl ringa GAFFEL nu och säga att jag ''har ätit''
så vi kan sticka ut nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0