Tappa vikt i bastu

Äntligen har man sett > yesman .
Jag GAFFEL och Matte sökte den igår typ varje affär men ingen hade den utan när vi kom till statoil ..
DÄR FANNS DEN !

Så vi hyrde den och såg den senare vi 3 och Adam .
BASTA.. det gjorde vi också haha
Det va rätt nice svvvvetten bara rann you know .

Hela helgen har varit hos Matte typ.
Idag hade han match och Adam så jag och GAFFEL va där och kollade idag och det jobbiga va att
det va soligt > regnade > haglade > uppehåll > hagla > regna > sol > skuggigt > sol ..o.s.v

Kallt nåsejävulskt vart det iaf .
Sen idag har man träffat Antonia och Mathias ! :)
Fast dom åkte hem för en stund sen hem till åsele .

Snart ska jag hoppa in i duschen ,
sen blire chilla framför datorn tror jag .
Skola imorgon och sen.. TRÄNING ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0