Sudda bort min sura min

Matchen är slut och jag är hemma
Match blev typ.. 4-1 eller 5-1 till dom Ô_ô
Jag har sträckt ljumsken, ont i knäet ännu mer och mitt ögonbryn är fail.
Fick dit ena plutten till ringen och inte den andra så då provade jag he dit en vanlig ''stång'' ist men då tappade jag pluttjäveln så nu hittar jag inte den så nu skiter jag i det så nu förtiden kommer jag bara ha 1hål i ögonbrynet !..
Faaaaaaan jag pallar inte jag är på surt humör..
Jag ska göra hemuppgifterna nu eller snart
ska bara försöka leta plutten litegrann

Tror inte det blir någon ridning imorgon,
sjuuuuukt ont i ljumsken >_>'


Kommentarer
Postat av: en Kompis

Du ska inte svära så mycket.lol

2009-05-14 @ 07:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0