Omogen hund

''Också kan du väl gå ut med Pepsi?!''
Jaa -- jaaa -- jaaa , JAG HAR REDAN GJORT DET !
Får höra det varje dag efter skolan ..jag är sur på farsan 24/7 nästan bara för att han är sur på mig verkar det som .

Kocken i huset har varit i farten IGEN .. > jag <
Jag gjorde våfflor för en stund sen åt mig själv .. jag va lite ego så jag gjorde inte till alla dom andra i familjen för dom gör alltid så äcklig mat på alla andra dagar som makaroner och.. spagetti? >_<'
Iallafall blev jag mätt på min mat och håller just nu på med
att byta om till träningen som är om 1timme .
Om inte Pepsi skulle vara så töntig och sånt så skulle jag
tagit med henne så jag kunde gått ner och gått hem och såmedans
fick hon långprommis på köpet men jag tror inte hon är
mogen
nog för att kunna vänta i 1½ timme ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0