Ni är avis

En gång i tiden vare 20 dagar kvar tills Gbg.
Nu är det bara 1 dag dudes !
Imorgon blir det buss <3 i några många timmar och sen framme.
Längtar somfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan...


Idag hade vi ingen spanska och ingen idrott heller för det
va någon jävla någonting så då fick vi sluta 45minuter tidigare !
Nice nice nice, jag gick ut med Peppsan och nu är det bara hon och jag hemma
för alla andra stack någonstans, morsan och Jenny stack till ica tror jag.
Dom kulle köpa allt som jag ska ha med mig imorgon :]
Och jaa, idag är det bara och packa för mig annars bara chilla om ingen tar med mig ut .

Kommentarer
Postat av: Peter

Du jag tycker att du svär mycket sluta svära du är ju på konfermation i kyrkan man ska inte svära.Vad roligt liseberg...:)Ha så kul är lite avis.<3 du har ett fint leende:)

2009-05-19 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0