Jag menar verkligen det

Nu är ni såhär dåliga på att kommentera igen
och även är jag dålig på att hitta på något och göra just nu.
Ska nog gå och se some tv nu I think .. mitt internet är cp just nu, som ett tag sen och farsan kunde inte laga det så då får man nöja sig med Julias dator ett par dagar eller ikväll ^^

Imorgon äre fan fredag sen äre helg IGEN :D
Känns fan som att det va det nyss.. veckorna börjar gå fort och snart är det sommarlov !
I helgen äre konfasak.. avslutningen eööer själva konfermationen eller vad man säger .
Då får jag träffa min riktiga farsa och farmor&farfar som jag inte har träffat på några år ;p
Lite små pinsamt kanske O_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0