Jag blir nästan torterad

Jag tror det är fredag den 13;e nu för mig !
Igår sträckte jag ju ljumsken, fick ondare i knäet, vi losa på matchen, jag fick inte på plutten på ringen till ögonbrynet, jag tappade plutten till de vanliga ''smycket'' till ögonbryne, jag gatt tabort min ena piercing i ögonbryne,
Idag spillde jag min oboy över hela köket typ, jag har slagit sönder mina tår, jag har träningsvärk, det finns ingen mat, jag måste gå till OK för att fixa godis till discot imorgon kväll !
HERREGUD.. !!! >_<'

GAFFEL kommer snart när hon har gjort iordning sig.
Hon ska få några kläder av mig och sen ska vi fixa hemuppgifterna !
Vi måste sticka till OK och hem till henne också och SEN får vi ledigt -.-'
Jag har nyss duschat så jag måste torka håret innan hon kommer så
CIAO :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0