Jag är farlig

Jag tror jag har adhd eller något liknande .
När jag blir sur eller på något spec. humör kan jag
fan göra vad som helst, hoppa på någon, slå sönder nått fönster,
sparka någon..
ja vad som helst bara plötsligt också !
Så akta och reta upp mig >_<'

Igår dampade internet mer än satan så jag kunde inte
skriva något i bloggen så sry .
Men nu funkar det så nu är det OK igen .

Idag vare träning i 1timme och jag har ännu inte varit
ute och sprungit så min kondis är inte ännu på topp som
jag önskar att den va redan nu så jag slapp springa ihjäl mig
på matchen på nästan onsdag mot betsele .
Mot dom MÅSTE man ha jävligt kondis .
Efter träningen stack jag till stallet för Sofie skulle köpa mina sporrar
sen duschade jag också där och efter stack jag till GAFFEL.
Hon va jävligt seg så jag gick men sen kom hon igen och då
har vi bara hunnit vara i Davids koja i typ.. kvart sen gatt vi sticka .

SOVMORGON IMORGON SOM ÄR NICE..
SKA SOVA RÄTT TIDIGT SÅ JAG FÅR SOVA UT SÅ JAG VAKNAR
AV MIG SJÄLV ..  OCH ÖJJ..
glöm inte kommentera :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0