Första kondis med GAFFEL.. imorgon

Hatar söndagar då är det alltid måndag efter !
Och måndag innebär .. skola
Men också träning!! :)

Hela dagen efter skolan har jag varit sur.
Pappa får utbrott ibland och då går det utöver mig så då blir jag också på mindre bra humör!
Idag på träningen fick vi ta hem matchdräkterna ,
det blev killarnas gamla dräkter för dom va snyggast (a)
Och.. nu har jag nummer 22 på fotbollen tråkigt nog ..
13 som jag brukar ha va två mindre storlekar så den tröjan kunde jag inte ha .
Men iaf nu får ni se mig på matcher i nummer 22! ;)

Imorgon hela dagen har vi ''läsdag''
Vi börjar 9 ist för 10 men vi slutar 5 i 3 dirren efter idrotten då.
Igentligen skulle vi se film på e.f men det gör vi annan gång ist.
Jag gick med Pepsi och skaffa mig nått till dess och tills matchen så nu äre packat och klart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0