Äntligen över

Inatt sovde GAFFEL hos mig också .
Det va fest här kan man säga fast sen vid 1 kanske så stack alla till hotellet
Jag och GAFFEL va ute typ även fast det inte va några ute alls, har nästan inte sett tommare ! ^^
Vi va med Konny och Kakan en stund men jag sabbade att va på taket (a)
EHHEHEHEHEHEHE
GAFFEL<3

Idag va konfan iaf och ÄNTLIGEN är det slut...
Alla helger är fria från konfa nu! 8D
Fick 500spänn och massa smycken och en jävligt söt gubbe av Frida och John !! tänk er JOHN köpa en sak till mig ;p
Iaf.. mormors tårta va den som man såg framimot mest och den va uuuuuuurgod !

Snart ska jag och Pepsi gå till tjärnvallen
Måste ju se på när laget spelar match mot fromheden
ATTANS ATT INTE JAG KAN VARA MED..
// jag har ännu inte spela något i mina nya fotbollsskor ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0