Jag saknar han mer än mest

I saw your light
and I was changed.
And nothing is the same
Maybe am I just crazy or
am I just gone from my head but
now when you're gone forever It will never feel like before.
I saw your light but not the light you saw.
You saw the light you see before you go away
Go far away to the heaven.
Jag har kikat på bilder och sen
så dök he upp bilder på Fläckis!
Snacka om vad jag saknar den tjockisen...
Hela förra året blev fan förstört när han dog ;o
Jag kan göra vad som helst bara jag får tillbaka han.
Några bilder på han !



Jag har hälsat på mormor och morfar idag efter tandläkaren!
Dom har kommit hem från thailand efter att ha varit där i 3-4 månader.
Saknat dom ända upp till toppen och imorgon fyller mormor år
då måste man åka dit och äta tårta och säga grattis även fast jag
int igentligen inte ska vara ute!
Fast jag tänkte också fara till träningen och bara titta på om he är något viktigt man måst veta.
På onsdag ska jag iaf till skolan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0