Rudolf med röda mulen

Kyrkan är avgjord nu !
Jag verkligen hatar att vara där..  fast he här va den först och den sista gången jag behövd gå dit
utan nästa konfläsning på en helg som vi ska sticka dit! -.-'
Man får ont i ryggen och arslet som satan av bänkarna!

Jag har int ätit något ännu fast jag orkar int gå upp just nu
för jag måste plugga in till musikprovet och engelska glosorna som
är tills imorgon.
Värsta jobbigt, jag hade tänkt ut att jag sku int gå till skolan imorgon för jag är
så förbaskat förskyld fast nej då har vi ju 2
''läxor man måst va med på.
Så jag får se hure blir med att gå till skolan imorgon för he är jävulskt jobbigt
att gå runt och snyta sig varannan minut på skolan och bli röd som en tomat under näsan!


Passenger
Important
Scared
Terrified
Used to
•Excited
•Frightened
•Shit oneself
Parachute
•Get cought
•Relax
Pull
Brave
Push
•Silly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0