Pepsi har nästan blivit en stallhund!

He stog på kalendern att jag skulle till tandläkarn idag klockan 11:20.
Så då gick jag då he va lunch rast till dit och vänta men he visade sig att jag sku vart där
redan i måndags!
så min fucking mors. har allså
skrive in fel dag så ja.. illa!
Jag fick en ny tid tills imorgon för att ''skrapa tandsten'' men jag va ju fan i lycksele i tisdags
och dom gjorde re innan dom satte dit sen så... jag ska be morsan ringa
dit och säga att jag inte behöver komma dit något imorgon!

Stallet idag hade teori så jag passade gå hem efter skolan direkt
och åt lite för jag hann inte äte någonting på dagen för jag gick till tandläkaren!
Sen tog jag med Pepsi ner till stallet.
Hon har varit en duktig hund och sen påväg hem så träna vi på ''fot :)
Lilla gumman börjar kunna he nu.


OCH... imorgon äre en dag som alla har längtat efter,
ett är att he är fredag och sen helg !
och två är att det är fredag den 13;e andra gången!
eller.. jag kom på att he är 3 saker för mig för sötanntis kommer hit och stannar
till söndag tror jag annars till lördag.
:)
Ett minus i helgen är att he är konfa, jag hatare och tur att he är typ näst sista gången.
SHIETNESS CAN HAPPEND

Kommentarer
Postat av: frida

meehh :( frida kommer ju också och stannar hela helgeeenn-

2009-03-12 @ 22:58:30
URL: http://friidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0