Pepsi är maxad

Skola skola skola...
Int ett dugg frestande läser man ju på orden.
Men den saken var idag iallafall, kändes som att man sku kunna somna varje lektion!
Och jag typ lyckades smått göra he också nångång.
Uscha huvva fy blä fy bubblan!
Kan he inte bara va > skola 2 dagar sen helg i 5 dagar, sen skola i 2 sen helg i 5 ^^

Som vanligt gick jag ut med Pepsi plutt efter skolan.
Hon är fan en jävligt lylärd hund!
Hon kan sitta, hon kan att vänta på att ta mat innan man säger varsågod, hon kan nästan ligg och 50/50 med att gå fot x)
Emelies hund de :)


Kommentarer
Postat av: linnea

jag längtar tills jag får träffa pepsi :] <3

2009-03-09 @ 18:12:40
URL: http://fotbolln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0