Mycket läxor = plugga 24/7

He ända jag har gjort idag och ikväll
är att jag har pluggat 24/7.
Har spanska prov imorgon så måst  ha plugga till he en hel del
eftersom jag nästan inte kunne ett ända skit!

Imorgon äre tisdag = sovmorgon
And we loooove it !
Har träning också så he ser vi framimot också.
På onsdag har vi hemmauppgifter. he är rätt nice
För få slipper vi skooolan och vi får sovmorgon x)

Pepsi komme ner hel blöt och hoppade upp i min säng
så den luktar blöt hund och är själv är en blöt säng.
Mysig att ligga och sova i den sen så jag längtar redan !

You make me happy
You make me smile even if I can't
Baby smile, I need a big smile from you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0