Musikprov och engelska förhör är gjort !

He blev att jag gick hem efter musiken !
Jag pallade int att jag sku gå runt och snyta mig hela tiden och
göra min näsa röd i onödan när man kan vara hemma och
snyta sig i sitt fina ''lambi näsdukar'' :)
Men på engelska glosorna fick jag 14½ rätt av 15 iaf.
och på musikprovet så kunde jag typ 5saker av 20 -.-
Jag får se hur mycket rätt jag får på he ! och he va värsta svåra frågorna om typ vad negro blablabla sjöngs om och
vad som hade hänt eller nå skit för ''rock&roll'' hade gått ut..
>_>'
Ni fattar säkert lika mycket som jag.

Alex kusin från sthlm kom för en stund sen med sin tjej 8D
Jag har faktiskt sagt tja till han .
He va ett bra jävla tag sen man träffs han :O !! ..
Och klockan 10 över 4 ska jag till tandläkarn för tandställnings gejjen längst in uppe och nere är
helt crazyyyy,
stången har typ låsnat och plattan har farit och gummisnoddar har farit bort hit och dit.
Illa... varför måste man ha tandställning om tänderna redan är fina? -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0