Min hund är en bov

Engelska sista lektionen.
Som förra veckan eller typ i måndags så lämnade lärarn oss ensamma.
Jag förstår int hur dom vågar lämna oss bara
Alla brukar bli rörliga och hoppa och ståjja och störa alla andra jävlar
men FAKTISKT.. så den här och förra gången har vi varit rätt snälla och duktiga !
Bara för att vi ska få en till kula så vi får se film med klassen sen :D
Fast he ärom vi skaffar oss 15kulor och då ska vi int komma sent till lektion och vi ska sköta oss!
Just nu har vi fått oss typ .. 9st ;p

Jag åt tunnbrörulle till middag när jag komme hem.
Sen också snackat med JEANETTE I TLFN :)
Men.. hon ville int mig någonting hon frågade bara om jag kund kik på nå namn på någon tydligen snygg kille! ^^
Dåligt som mitt internet är så funkade he int just då så då sku hon ring någon annan!

PEPPSAN FÖRSTÖR MIN SÄNG JUST NU.
NÄR JAG HAR SAGT ÅT HENNE OCH VÄNT RYGGEN BÖRJAR HON IGEN.
HON BITER I TÄCKE, RULLAR RUNT SIG I MITT TÄCKE, HON SLICKAR PÅ MIN KUDDE
HON HOPPAR UPP OCH NER FRAM OCH TILLBAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0