Man måste tänka smart om man ska kunna fixa något smart

En enkel dag idag som gick rätt snabbt.
Hade biologi, svenska, stuga, idrott sen matte och sen så slutade vi 20 äver 2 !
Och jag tyckte Alex va dum som int sa att han va i villis idag ;o
Han frågade bara vart folkan va för han sku åka hem..
och då satt jag på matten ! ;o
He sög ju nå kopiöst

Mors. och fars. har farit till stugan nu
så jag får väl dra mig till GAFFEL snart då.
Ändå sjukt nice och sova hos älsklings GAFFEL :)
Vi har ju alltid så roligt tsm ^^


Jag kom nyss på att tänka att jag sku lätt kunna fixa en uttöjning på mitt öra
Om man får fuska lite, typ skära :] .. där mit ärr är som man ser under örhänget på bilden?
Och sen sätta i en töjning? :P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

fan va ont det kmr göra. Det gör fan ont att ba töja det tyck jag :]

2009-03-20 @ 15:54:01
URL: http://parfymturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0