Lugn dag med få lektioner

Ändå nice dag idag tycker jag.
Jag har haft typ 3 lektioner eftersom på friskvården sku vi åka madrass ner för backe
och jag hade inge kläder så jag stack hem och gick med Pepsi för morsan och farsan är i Umeå.
Sen direkt efter var he idrott och då va jag int med för he va bad och jag hatar bad! ;]
Så då gick he 2 lektioner miste om.

Jag kom nyss hem nästan eller..
jag har gått med Pepsi en sväng också och käka bullar för jag har inge annat och äta idag x)
He ända jag har ätit idag är fan bara bullar kom jag på.
Jag han int äta något på skolan för jag gick med Peppsan och sen middag så finns he inge och laga
till och äta.

Ikväll ska jag säkert sova hos GAFFEL
för imorgon ska hon jag Ronja Rippsan Spräckarn och säkert nå fler åka till åsele!!!
He är > åsele vintermarknad jue allt folk! :)
Nu stack Pepsi med mina strumpor
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0