Koken i huset är här


When I think about you
My feelings can't explain
Why after all this time
My feelings can't explain

When I think about you
My feelings can't explain
Why after all this time
My feelings can't explain

When I think about you
My feelings can't explain
Why after all this time
My feelings can't explain

Har varit lik som en gudinna i köket idag!
Jag lagade pyttipanna och ägg till mig själv förut.
He blev rätt lyckat utan att ägget blev lite missbildat men ja,, he får väl heta duga!
Har också snackat med morsan om att byta rum till he där nere i källaren
Och konstigt nog gick hon med på he! ;o
Så hon har varit där nere och städat ut ur frådet så jag kan ha mina kläder på nå hylla där inne och gästrummet ska bli mitt nya rum!
Är less på he här rummet och ända sen vi bodde i he gula huset nere på industrivägen.
så har jag ALLTID haft mitt rum vägg mot vägg med mors. och fars. rum Ô_ô
Less på he som nå jävla darrhål!

Byte med rum strax eller lite senare
och sen mer mot ikväll så GAFFEL!
He blir nog int att sova där för jag .. pallar inte >_<
Men ska va där till sent iaf så he blir ju nääästan som att sova! ^^

Btw, jag är ledsen i ögat
  • Jag får INGEN kommentar
  • He är typ ingen som bevakar min blogg :(

Kommentarer
Postat av: linnea

JAG BEVAKAR (A) <3

2009-03-01 @ 13:22:52
URL: http://fotbolln.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag brukar läsa den då o då ;)

2009-03-01 @ 16:36:09
URL: http://jvwp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0