John är riddaren i nöden

Som vanligt så är träning nice som alla förstår.
Alla älskar fotboll, ja he sant :)
Hade uppvärming, sen match ett tag och sen nå att stå i 90° och sen att springa av sig.
Jag sku gärna vilja hinna strecha efter men alla dra och sen kommer killarna in så pinsamt och va kvar ensam ba ''hej och hå, hejj och hå'' ..
Sånt är pinsamt!

Åkte hem med Jenny och Liselott sen for jag och duschade.
Jag har plugga en del till teknik provet som är imorgon!!!!!!!!
Och sen har jag gjort matteläxan eller.. John gjorde den typ han hjälpte med allt och sa svaren (A)
Jag blev rätt paff när han kom och började hjälpa mig ;o
Inte likt han!

Jag tror jag ska gå och lägga mig nu..
Jag har ont i huvudet och ont i ryggen jag skulle behöva en alvedon och massage!

Imorgon äre onsdag.... VAD HÄNDER? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0