Jag ska bli en konstnär och ett fotbollsproffs

Idag som sagt äre torsdag som alla säkert redan vet.
Jag blir så less på att he känns som fredag och om he sku he så sku he va lördag imorgon = helg
Har känts som en dag fortare typ hela veckan så gissa vad jobbigt Ô_ô
Men idag efter skolan // fick sluta 40min tidigare för vi såg på någon teater dom 2 sista timmarna så vi slutade 3. \\
Efter så väntade jag 1timme på Anna som hade bild så jag följde hon dit och gjorde
klart mitt arbete! :)
Rätt nice den är, he är typ en skulptur med en fotbollssko och en fotboll på som jag har gipsa
och sen måla av på papper och allt skit x'D

Vi gick till stallet.
Och alltid så äre kallast på torsdagar när vi ska gå så vi håller på att dö!
Vi hade hoppning och jag hoppade Birkus <3
birken
Han va så jävla fartig och bara ville dra iväg så tillslut orkade
jag int hålla imot längre för jag har typ ingen ork alls i armarna kvar!
Tack Birk.. tack så mycket!
Skakar som alltid i händerna också... men annars så gick he väl bra tycker jag!
He värsta jobbigt, jag vill sluta rida men ändå inte...
För jag hinner inte med typ, och jag ska sattsa mer på fotbollen och sen så..
he är inte lika kul längre som förut x)

KONSTGRÄSET ÄR SNART HELT UPPSKOTTAT!!'
TAGGA UTEFOTBOLL NU DÅ!!
Jag ska lira som satan och gå ner typ alla mina 239kg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0