Jag borde få en massör

Dagen har både vart upp och ner.
For somsagt till åsele på vintermarknaden och bussen som GAFFEL och dom hade valt for förbi dorotea
då då först for vi dit och sen väntade i 20min tills nästa buss till åsele sku fara.
Men tur att jag och GAFFEL är så fyndig , jag hade 3pennor så då skrev vi massa hälsningar ;]
Jag skrev till Lovisa, Matilda, Emelie och smek (a)
Sen for bussen till åsele!
Jag träffade massvis av folk där, dels bästavän Alex :)
HAN VÅGADE PRATA MED MIG!!!111one

Jag och GAFFEL blev lite sadface sen
1. Vi gick runt och hade inget och göra
2. Vi visste ingenstans där vi kunde vara
3. Vi va hungrig och alla ställen va fulla
4. Vi fryste
5. Vi hade hemlängtan ;[


När vi sen kom hem så stack vi till ug.
Sen dess har vi bara varit där och C H I L L A som man brukar göra där.

2saker som är viktiga som jag tänkte skriva innan jag tänker ut en rubrik
och sen sparar är ..
1. Jag är förskyld.. och jag hatar det!
2. Jag har ont överallt på överdelen av kroppen, HELA ryggen och min armbåge :(
.. Bara för att Anntis gjorde så jag ramla på isen idag.. jag slog nog till den -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0