Jag är skeögd

Somvanligt så gick man i skola på dagen till 20 i 4 idag.
Efter väntade jag på Anna och sen gick vi till stallet
Haha vi är rätt rand0m ibland kan man säga x)
Vi hade vanlig dressyr, hållde mest på med voltarbeten typ.
Jag red Pokemon !


Fick åka med Jenny hem så slapp mors. eller fars. hämta mig.
Sen har jag duschat och ska väl upp och äta något snart Ô_ô
Måste också komma ihåg att plugga till musikprovet och teknikprovet!

Ihelgen åk mors. och fars. upp till stugan
Först tänkt jag åka till Neea men då kund jag int och sen till Hoda men då kund jag int
så ja.. he blir väl antingen att sova hoss GAFFEL eller att följa med dit..... >_<

Jag får inte glömma vad jag fick höra idag..
JAG ÄR SKEÖGD
Int för att jag tycker he men enligt Matte, GAFFEL och Lindan så är jag he ibland.
Rätt coolt men inte så coolt. Hahah ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0