Home sweet home

Igår kväll blev he nå damp med datorn hos Jessica
så jag kunde int spara inlägget som jag skrev på min blogg! >_< SURT
Men iaf så såg vi melodifestivalen> andra chansen och jag fattar int att Caroline af ugglas kom vidare!
Inte alls någon bra låt! tjatig och gaaaaaashh... !!

Int gjort mkt idag, vaknat, tv sen dator lite
sen fick man skjuts hem av Benny.
Och som sagt > Borta bra men hemma bäst :)

mliiiiiiiiiiiiii
Back in the hole again,
Back in the hole again,
Back in the hole,
I still live in a lie
In time everything will be alright,
But now I´m craving for a sign

Now it´s so far away,
Now it´s so far away,
making love without love will I ever find?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0