Hemmauppgifter dag

Dagen lyder såhär;
Jag hjälpte GAFFEL med matten eller.. jag sa alla svaren men.. ja nästan hjälpte (a)
Sedan stack jag ut till ug och va med först Adam, GAFFEL, rippso, Ronja och Matte sen David eftersom alla stack!
Jag och GAFFEL stack till frasses och fläska efter... riktigt gott. > BARNBOX <3
Vi gick hem till hennes fars. och hade rätt kul haha..
Dålig humor vi har iaf kan man säga!

Mer mot e.m och kvällen så va vi med Jozan också.
He blev bara att se på judo'n när dom träna och efter stack vi och Adam och Matte till ug i
5min innan he stängde och sen home.
He känns fan som helg bara för att vi va lediga idag men nej..
Då äre ju skola imorgon >_<
FUCK U BALLE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0