Gamla msn är hemsk

Vaknade rätt tidigt idag faktiskt
He blev vid 12 och då va mamma så jäcktad så direkt när jag hade klive upp ur sängen började hon flytta ner sakerna till andra rummet..
Så från 12 till ungeför 3 har vi flyttat ner alla saker och sen flytta upp sakerna som va i mitt nya rum och sen har´jag hållt på hela dagen och göra ordning i rummet! ^^
He blev rätt nice tycker jag.
Jag kan ta nå bild senare och he in så alla får se!:)

Efter allt slit och ståj gick jag ut med Pepsi
Vi for och hoppade i snön ^^
Hahaha och blöt he blev man >_<

Nu väntar man på att mors och fars ska komma hem med he trådlösa internet
så jag kan gå ner till rummet och fixa internet till min dator!
Jag sitter vid Julias just nu och jag hatar hennes msn!
Den är typ från 80-talet.
Usch vad jag hatar den gamla msn! ..

Hittade en Gammal bild på min älskling...
Osscchh. FAN vad jag saknar han...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0