GAFFEL HAR FÅTT SIN PRESENT

He va ba hem och göra lite pyttipanna sen dator littegranna.
Hade bestämt med GAFFEL att fara ut med henne jue så hon också kunde få sin fina present!
Lite försenat kan man säga för hon fylld ju år den 1:a ^^
Hon blev rätt glad.. eller hon tyckte jag va söt efter som hon fick en KNIV.
Jaa jag sa då iaf att jag är alltid söt!
Men Jossan komme till mig iaf och vi skulle gå till Delise och köpa nå jävla go klubben men ne, så hade hon stängt precis >_<
Typiskt jag .. alltid otur x)
Men vi stack iaf till ica ist och köpte nå anne klubba och sen hade vi svårt att bestämma oss om vi sku sticka till judon och kik på maga och någe grabbs men he va så jävla kallt och + äre ungefär 100mil dit.
Inte kunde GAFFELs farsa heller skjutsa och inte heller hennes morsa så he blev ug!

Sitte och chilla mest.
Eller okej då, he är he ända vi gjorde där.
Gick runt till var och ett ställe, satt oss där en stund och snacka, sen gick vidare till nästa ställe.
Jo jag kom på, vi spelade också lite i musikrummet!.
FUCKYEAH..
nice
Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough
to make it all okay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0