Fredag den13;e för andra gången

Jag har blivit rätt konstig på sistone känner jag.
JAG LÄGGER MIG JÄTTE TIDIGT!
Eller.. ja.,., 11 har jag nästan lagt mig hela veckan iallafall gått från dator den tiden om inte tidigare!
Fast då är man inte lika trött på skolan men ändå ^^

Fredag den 13;e idag då!
Någon har svimmat, någon har fått en boll på face,
någon har fått skavsår och någon har oerhört ont i knävecket!
Dom 2 sista är jag iallafall, och sen så håller min armbåge på att troka sönder!
Den börjar blöda imellan varven också.. inte skönt iaf ;o

Nu är Anntis påväg hit till miiiiiig!
Jag är värsta gladface för jag saknar hon..
Inatt drömde jag om att jag hade en ''kompisträff'' så då alla jävlar som jag saknar dom komme till mig och då så partade vi och allt skit! Jag tror nog jag ska göra något sånt! Kanske inte.. men he sku vart jävligt nice! ;D
För jag saknar massssssvisssss av folk!
mliiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0