Fint skrivet av mig

Inget gjort idag känns he som och inget är heller gjort vet jag !
He ända jag har gjort idag är kyrkan och sen plugga ,duscha och
snytit mig en hel del.
Man borde ändå gå ner i vikt om man snyter sig skit mycket
för tänk va mycket ehm.. snor he kommer ut allt som allt då?! ;o

Tack. jag vet att jag har fint tänkande! ^^
Men iaf... >_<'

Jag har faktiskt umgått med mors. och fars. ikv!
Jag såg he där programet som är klockan 8 till 9 x)
Där dom gör några vattengrenar och så därt ? ;P
Jag minns int vare heter så ni får klura ut he by yourself!

Skola imorgon JAG PALLAR INT..
Om jag int pallar hela ska jag nog sjukskriva mig efter musiken !
...om jag int har engelska sist på dagen som jag djupt in i huvudet tror -.-

Kommentarer
Postat av: linnea

wipeout heter de ;)

2009-03-30 @ 16:15:12
URL: http://fotbolln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0