En hårig dag

Idag på skolan såg vi på nå ''teater.
Hahah ett tag hölld jag på att skratta ihjäl mig tror jag Ô_ô
Sen hare varit en vanlig dag typ.

Jag tänkte gå med Pepsi till Anna
och sen vi gå till Kusin Jessica och köpa en ring till ögonbryne
men nej då gick ju inte he och sen så sku jag gå till ''Lollos... o.s.v' och köpa nå om he fanns
men då orkade inte Anna gå dit så.. GRRR

Jag har inte ätit något idag, sen är jag sur och morsan retar upp mig
Bättre kan he inte bli ?!

They're comin back and you just don't know it and you wanna cry but there's nothin comin
They're gonna push until you give in, say when
Now we're here and it turns to chaos, hurricane comin all around us
They're gonna crack,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0