En bra film!

Okej, sry att jag inte har skrivit något på.. 2 dagar?
He är dels att jag har glömt och dels att jag har varit hos Lovisa ju!
Idag for man hem därifrån tråkigt nog, sku vilja stanna där tills söndag men kund eller fick int för hennes päron.
Haft jäkulst kul iaf, vi har fiiika, vi har gått eller jag har åkit spark långt x) och sparkat lite då^^
Sen har vi snuska oss en del> HAHA
Och sett en SKIT BRA FILM, den heter > Teeth < JAG REKOMMENDERAR ATT SE DEN! :D
haha^^  >____<

Mor och far är ju i stugan så nu är jag hos Kusin!
Ska sova här till söndag när dom kommer hem.
Nyss duschat också.. osch, skönt!
Får kik vare blir sen,
> RULLTÅRTA<3 <


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0