Dollar är billigt och bra

Tandläkarn är gjort för denna månad nu iaf!
Nästa gång är inte förrns den 28april så känns lugnt på ett tag x)
Har iaf sånt därt skit där nere i käften nu också och sen kleta dom fast nå sak så jag slipp ''bita'' på den >_<
He sitter mitt på tanden på varsin sida där uppe och är typ 29meter längre än tänderna så känns... knas.
Efter tandläkarn så stack jag och farsgubben till <Dollar3 iaf :)
Köpte tuggummi, nå ''varnings sak'' nå sånt därt coolt asså, och... raggstrumpor och vanliga strumpor.
OCH haha nå skit snygga kortbrallor !!

Jag ska kik om jag får typ.. 50kr om jag har dom på träningen idag.
YEAH..! ;D
Kan he in bild sen på dom.. jag vet att ni vill se dom.

Träning halv 6, har ätit korvgryta som alla vet att he är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0