Vi ligger 2a i serien !

9-0 till oss tror jag det blev på matchen igår.
BRA SPELAT TJEJER !
Blev sugen somfan när jag satt och kollade på ,ville bara ut och skrika allt dom skulle göra :] >_<'''

Lite före halvlek stack jag till saiwa med Pepsi .
Hon va rädd like hell för vattnet fast sen så lyckades hon ändå gå ner och bada
Sen hela kvällen typ från halv 7 till halv 10 åkte jag raggen med Kajjeh.
Fick reda på att han gillar dom med brätt arsle och att han har en KOMPIS med brätt arsle...
fast dom hade bara snackat en gång med varandra .. ''/

Alla vet redan att mitt internet suger på min dator så då hinner jag inte skriva här så mycket ;p
Men idag hare inte varit någonting för mig.
Suttit och chillat bara och gått ut med Pepsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0