Våga inte utmana mig i kort

Igårkvällen blev inte så sugig som jag trodde den skulle bli.
Adam skulle fara och träna så jag va med GAFFEL och sen kom Adam tillbaka
Det blev även Sofie och Jossan litegrann innan dom gatt fara hem ;p
Hängde på ug ,spelade NHL ,va em0 och typ spelade kort
Satan vad jag ägde David och Johan på kort.. ojojoj !
När ug stängde vid 12? så stack jag till Davids koja med dom och spelade kort där också x'D
Va så jävla trött så for inte hem så jätte sent.

Nyss har man duschat och fika de som fanns att fika = en macka
Har kollat på Fridas teckningar och SATAN vad snygga dom är, hon borde fan bli konstnär ^^
Ikväll .. kanske dg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0