sommartider hejhej

SOMMARLOV !!!!!!!!!!
Snacka om vad mitt smile är > :D < just nu och kommer vara tills skolan börjar igen .
Klockan 9 samlades 7an till 9an på folkan och vi från 7an till 8an fick gå vid 10 halv 11
Efter allt där så stack jag med Anna REKRUG och cissi till kyrkan för Annan morsa va där så vi gatt hämta hemnyckeln hem till Anna. Vi bestämde oss för att fika på stenmans så det blev wienerbröd !
Guud vad jag älskar det :)
Jag och Anna gick sen ner till stallet och hämtade våra stallsaker eftersom båda vi ska sluta rida efter sommaren och.. Anna ska flytta imorgon till umeå  vilket som suger jäävligt hårt ..
Kommer sakna henne enoooooormt.
Men iaf, efter vi packat allt från stallet så hämtade hennes mamma oss och vi for till väterinären (stavning?)
Deras kisse skulle bli kastrerad så då fick man sitta där och vänta tills det va klart ;p

Jag är hemma nu .. somvanligt så är jag hungrig för jag har inte ätit något bara fikat wienerbröd jue.
Maten blir säkert inte förns vid 4 så måste väl gå hungrig ännu mer.
Måste försöka hitta någon som vill göra något, kan ju inte bara sitta hemma nu när det är sommarlov! :D



< MAN SER ATT DET ÄR JAG ^^

Kommentarer
Postat av: amanda

sv:ja , värsta lyx maten :)

2009-06-12 @ 16:01:08
URL: http://aemoberg.blogg.se/
Postat av: sannie

du är söt ;_;

2009-06-12 @ 17:41:18
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: ävelicious

okej :)

2009-06-12 @ 17:42:37
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0