Nytt namn !

Dagen blev roligare än vad jag hade tänkt!
Först försökte jag ringa Jesper men han hade telefonen av så då ringde jag Svampen (Fanny) . Kände att det va ett jääkla bra tag sen sist vi va med varandra och gjorde någonting. //Vi bodde grannar från när jag va 4år till 12½ - efter flytten så träffades vi typ aldrig tack vare avståndet mellan husen >_<' //
Sen vi va små så hade vi alltid gjort 'bus . Idag tog vi sönder sån där lyspinne och kasta inne på en mörk toa så det lyste HEHE. Jag fick också ett nytt namn ; Emelina . Det va ett jävla jobbigt barn typ .. 8år? som va där och hälsa på /skit tjockoch skit läskig/ och hon döpte mig till Emelinda. TACK FÖR NAMNET

Jag kom hem bara för en liten stund sen.
Bara för att jag gatt gå hem och inte va det en liten bit heller så ..regnade det ute!
Inte kul.. inte kul

Det lär säkert bli sen kväll för mig känner jag.
Blir sovmorgon imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0