Nu ska det busas

Jag borde ha drömt något jäkligt bra dröm tror jag, för jag vaknade typ med världens flin x)
Undra vad det kan ha varit om wtf ;p

Vaknade för en halvtimme sen ungefär, hittar inge sån där -jag-är-sugen-- frukost
så det får bli att gå med tom mage !
Idag blir det att ''busa, det förstår ni kanske med att jag är vaken extra tidigt än när jag brukar skriva i bloggen och sånt.
Men vad jag ska göra får ni veta senare. Ni får stå ut med att inte veta något tills dess : )¨


Dagens outfit är som igår.
Bara lite ändrade färger


Kommentarer
Postat av: ävelicious

för det är strul mellan killen och mig :(

2009-06-25 @ 12:07:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0