Make me happy again

Yeah, kvällen igår blev misslyckad men ändå lyckad ^^
Först blev vi utkastade från dg'n och va bara ute
typ 12 till 1 va vi i skogen och blev dyngblöta men sen lyckades vi komma in igen så då dansade vi heeellaa tiden tills det slutade.
Sofie va glad som satan tror jag på nå konstigt vis och Kajjeh va rätt em0
Han satt bara i ett hörn och cuttade sig... nästan !
GAFFEL och jag kom hem kanske 3 då vi somnade halv 4 typ  >_<'
Fan vad jobbig hon kan vara ibland, hållde mig vaken ända tills då !

9... uppstigning och sen till bussen mot storuman !
Jag är jävligt sur.. inte för att jag är dålig förlorare fast de är jag kanske men ändå .
Matchen blev 4-1 till dom tror jag , hade bara lust att gå och lablablablablalba alla  //ni vill inte höra orden// . jag har åter sträckt min ljumske igen och
ont i knät igen fast det mindre dåliga va att man fick träffa Linnea och Linnea och säga hej till Josef och Jenny och nyss när jag ha kommit hem hittade jag ena plutten till mitt ena piercing smycke ! :)



Jag måste plugga till so provet imorgon och det är om nå jäkla religion

Kommentarer
Postat av: EMMA

hahahha, so är de värsta jag vet!

iaf då man måste lämna in sista jävla veckan!

2009-06-07 @ 19:31:36
URL: http://emmaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0