Lycksele är klottrat med MLI och GAFFEL

Ojsch, nu har jag suttit rätt länge och svarat på alla kommentarer.
Gissa om mitt smile blir > :D < när jag ser alla jag har fått ^^
Fortsätt gärna med att kommentera!

Ett tips för alla er är att inte kliva upp klockan 5 på morgonen..
Man blir så jävla trött över dagen och vettefan vad man kan göra ^^
Dagen går som en snigel och jaa,,. jag blir trött över dagen och fjäskar.. det är va jag har gjort idag iaf ..
Jag och GAFFEL klev upp 5 åkte till lycksele vid 25 över 6 och va där tills 4.
Det va inte ett dugg svårt att hitta någonstans haha jag som aldrig har typ gått där och sånt trodde att man inte skulle hitte ett skit men nej då hade jag fel :)
Vi träffade Antonia och sen va vi med Samara tills vi skulle åka.
Och satan va små 3er kan vara jobbiga ibland.. det va 2killar som glodde somsatan och som sen följde efter oss och allt skit. jag skulle ha bazza på dom! >_<'
// om datorn är snäll och inte internet laggar så kommer det bilder sen :) //

När vi kom hem så efter en kort stund hade vi match mot Sävar.
Som jag trodde så gick det åt helvete för mig.
Det låg 2-0 efter första och sen tog dom upp med dubbelt
På söndag är det match mot fromheden borta då ska jag peppa somfan tills dess ojojoj vad jag ska ha kul på plan:)

Nyss ringt GAFFEL, hon ska duscha sen ska jag ut med henne.
Puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

du glömmer att kommentera pucko :(

2009-06-18 @ 10:20:39
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0