Jag måste äta

Ohhshiet vad skönt ! jag vaknade vid lite över 12 sen har jag duschat också .
Det är skit skönt och duscha dirren när man har vaknat för efter känner man sig värsta pigg ;D
Eftersom jag inte somnade vid 2 så kändes det extra skönt ^^

Jag tror morsan och farsan gick med Julia och Pepsi någonstans så jag får väl gå runt hela huset och se om det finns något att äta för jag är dödshungrig. Det är det värsta när man hag vaknat, hungern, det är inte kul.

Ska försöka fixa till mig GAFFEL idag.
Måste iaf göra någonting med denna dag, inte bara sitta inne !
Hoppas bara det är fin väder ute.. //jag har mitt rum nere i källaren// .. fint väder gör alltid dagen mycket roligare :)

Kommentarer
Postat av: ävelicious

Hoppas din lördag blir bra sötnos :)

2009-06-13 @ 13:20:36
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0