Inge mer fåglar nu tack

Jag har lågt minne så jag minns knappt vad jag har gjort idag ^^
Men iaf det jag minns är att... jag och GAFFEL köpte mjukglass, // tänk er en mjukglass med kola i botten och lakrits och tuttifrutti som strössel.. MMMM det bara dras i munnen <3
Vi har också stekt på hennes studsmatta, gått raggen, kollat på fotbollsmatch som c-flickor hade ^

Varit med Adam en stund också, ehmm...
JA heheh.. vi har också varit helt .. fuckade i huvet också..
Först när vi gick på en liten kyrkogård hittade vi en död fågel och sen när vi blev jagade av nå invandrare så hittade vi en liten halvdöd skatunge :/ Så jävla synd.. även fast det är fåglar^^
Skatungen levde faktiskt när vi kollad epå den för den rörde huvudet fast sen dog den ... r.i.p ändå haha

Vi tänkte se film sen ikväll med Matte och David men det blev inget.
Sen fick vi skjuts hem av Andre vilket va schyystt !

Tänkte sova nu så..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0