I just love it

Jag äälskar kommentarer! :)
Även fast det inte blir nå mycket men,, kommentarer som kommentarer !


Dagen har börjat nice,
jag vaknade och somnade några gånger innan jag bestämde mig för att orka ta mig till duschen och duscha.
Dirren efter tog jag på mig den nya bikinin och stack ut på gräset och la mig för att steka.
Jag tror jag låg i en timme ungefär innan det blev föör varmt så jag stack in för att bre nå macka
min mage skreek så det nästan hördes till Kina så jag gatt äta även fast jag hade bestämt mig för att inte göra det! ^^

Det är typ 35+ och jag bara.. mmmm love it !
Jag ska snart sticka ut., och göra något som sagt.

Någon som har någon bra ide för vad man kan göra? :]

Kommentarer
Postat av: ävelicious

jo lite faktiskt...

2009-06-26 @ 18:49:21
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: SofieH

Haha, men du vet de vanliga, hör ju dåligt och de..

2009-06-26 @ 21:26:05
URL: http://sofiehagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0