Hur kan man gilla kaffe?

Sry att det inte blev så mycket skrivande igår men jag hade annat liv just då ^^
Somsagt.. jag va inte med på matchen som slutade 1-0 till betsele hörde jag .
Istället va jag med Kajjeh Emil och Roben,
Hahahah så jävla sköna grabbar x) Vi spelade i replokalen, dom åt från 'Nit nois thai food' såmedans jag åt från Emils tårta som han hade i kylen sen studenten typ. Vi... kollade på matchen och jaa vi c h i l l a d e och busade kan man säga.
Det är inte värt att höra allt vad vi gjorde för det va rätt fail .
JAG SMAKADE KAFFE OCKSÅ FÖR FÖRSTA GÅNGEN.
Det va inte gott kan jag säga














Jag fick känna mig som en städerska idag på skolan .
Vi tvättade våra skåp och vi tvättade inne i vårat ''klassrum''
Sen efter lunch så såg vi film tills vid kvart över 1 då vi slutade för dagen
IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING ALLT FOLK :D



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jaha , ja de är bara att kämpa på :)

2009-06-11 @ 16:10:50
URL: http://aemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0