Det blev mer sovdåligt

Dagen börjar dåligt.. jag är på surt humör
Det är bara för att först vid halv 10 ringde det på dörren och då va det min lillasyrra som ville komma in. /det va låst
Sen vid 10 över 10 typ ringde det igen och då va det mami som ville komma in
Senare vid 12 så skrek min brorsa, HEJDÅ FRIDA  //till hans tjej dåe då han gick till jobbet
Och mellan varje gång så hade jag somnat och... jag blev väckt TRE GÅNGER.. = dåligt humör


Det är trevligt väder idag.. inte lika mycket som igår för just nu är solen bakom moln.
Jag va nyss ute och klippte gräs på framsidan och för lite om och men så fick jag gratis sms (a)
Okej, jag är sjukt mycket mobilnörd ... mer behöver jag inte säga.

Får se vart dagen leder, hoppas den blir bra iaf :)
Puss

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

jaa ! jätte mysigt och goott :D

2009-06-23 @ 14:29:06
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0